Träningstajm:D

Haha, nu känner jag mig ganska duktig.
Jag har gjort ett träningsprogram som jag ska försöka följa och göra minst en gång per dag.
Lyckades iaf att göra det idag, det är ju en början :)

120st situps i serie:
8st vanliga
8st till höger
8st till vänster
8st vanliga
8st med höger ben över vänster
8st med vänster ben över höger
8st med benen i kors i luften, höger över
8st med benen i kors i luften, vänster över
8st med höger ben över vänster
8st med vänster ben över höger
8st vanliga
8st till höger
8st till vänster
8st vanliga
6st upp och håll 8sec

50 rygglyft

144 armhävningar:
8 vanliga på tå
8 smala på tå
8 breda på tå
8 vanliga på knä
8 smala på knä
8 breda på knä
8 vanliga på tå
8 smala på tå
8 breda på tå
8 vanliga på knä
8 smala på knä
8 breda på knä
8 vanliga på tå
8 smala på tå
8 breda på tå
8 vanliga på knä
8 smala på knä
8 breda på knä

Gjorde även 2 extra för att visa Stefan att jag kunde..
Självklart lägger han sin tyngd när jag ska göra den 3e, så orkade inte ända ner :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0