nattens öde..

Jag vill inte se dig försvinna
Försvinna på det sätt du gör.
Du vet att jag älskar dig något otroligt.
Och det skulle vara du och jag.
Men när jag ser eller hör det här
blir jag rädd.
Jag kan bli så rädd
att jag sitter i ett hörn och bara skakar.
Skakar tills allt blir bra igen.
Tills jag kan kontrollera mig.
Tills man ser dig komma tillbaka.
Jag vill inte ha det såhär
men det är något man måste leva med.
Det är varken ditt eller mitt fel.
Det är någon som sagt att det ska vara såhär.
Du har ditt, jag har mitt.
Tillsammans är vi starka och klarar oss igenom alltihop.
Vi ska finnas för varandra föralltid

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hej pluttan, jag tycker om dig! ;)

2008-12-24 @ 23:22:53
Postat av: Jennie

till pernilla:

Jag tycker om dig med! :)

2008-12-25 @ 15:25:08
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-25 @ 15:28:26
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0