one week behind..

Ja, nu har det nästan gått en vecka sen jag bloggade sist..
Sen dess har mitt internet vart borta i typ två dagar o sen har jag haft fullt upp tror jag..
Minns inte mkt man gjort men en del iaf :)

Träningarna har vart inställda så det har vart mycket åk fram och tillbaka..
Det värsta var ju i måndags när man fick reda på det 5 min efter man kom till hallen o man var tvungen att fixa hem sig på nått sätt eftersom det inte gick någon buss ut till mig förrän vid tio =/ surt, men jaa.. fixa sig till slut..

Har även vart på vårdcentralen för min krånglande mage, visade sig att man vart orolig, stressad och utarbetad..
Så jag skulle ta de lugnt ett tag framöver. Men det är ganska svårt eftersom jag är sån som person..
Det är väldigt svårt att ändra på sig om man säger så..

Kollade även upp ett märke jag har på kroppen som brukar va vitt, men som nu har vart rött och övergått till svart..
Kul att få reda på att det kan ha något med cancer att göra när man haft den som liten och dom då sa att det inte var något..
Men läkaren som jag träffade då var inte säker utan ville att jag skulle kolla upp det med någon som kunde..
Det värsta är att jag inte bara har ett märke på ryggen, utan även ett på båda brösten..
Men man kan ju hoppas att det inte är något =)

Helgen har bestått utav julbord på Håkans bar i brålanda på fredan med farfars företag med respektive, barnvakt hela helgen med julbak, thaisoppa o mys igår och idag har vi bara segat, kollat på film och fikat..

Jag och Robin har lyckats med vårat julbak iaf<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0