still in my mind..

Jag har gått o tänkt på en sak väääldigt länge..
Något som gjorde mig lite förvånande och fick mig att tänka..
Har tänkt fram och tillbaks i lite mer än 2 månader..
Jag kan ännu inte få in informationen riktigt..
Asså, det är inte så att jag har något jättestort emot bögar och så..
Men när man ser några äldre män då klickar det inte riktigt..
Jag vet inte riktigt vad man ska ta för ställning till detta egentligen..
Speciellt när det är en utav ens släktingar..
Man har väl inte riktigt pratat gott om dom och de flesta verkar ha något emot det..
Men nu när det kom sådär kunde man ju inte säga nått dumt
Nu var man ju tvungen att tänka sig lite för..
Hela sällskapet får tänka på vad dom säger och kanske ändra lite i sin uppfattning..
Som tur var fick man ju reda på det lite innan man såg att dom var förlovade..
Hade jag inte fått höra det innan hade det blivit;
"Oj är du förlovad? =) Vem är denna lyckliga tjej? Va, är det en kille? Är du BÖG?!"
Det är sånt man kan kläcka ur sej när man inte är beredd på nya saker.
Inte trodde jag att de skulle bli så:P
Men nu är det som det är och man får acceptera det vare sig man vill eller inte=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0