Vinterkräksjukan?

Jaa, då va de ju planerat att jag skulle hem idag..
Så kom upp ganska tidigt och satte mig med stickningen:)
Runt halv två åt vi frukost o sen dess har vi bara slappat här..
Sen blev de duschning och plocka iordning julklappar osv från pontus rum så de blev lite fint=)
Packa iordning så att allt va klart innan man skulle hem..
ca 5 min innan jag ska gå till bussen ringer min pappa.
Han berättar då att vissa hållt på och spy o ha sig så jag fundera på vinterkräksjukan?
Kan vart.. Så jag fick istället stanna kvar hos P och åka till min mor imorn..
Jag som faktiskt kände för att komma hem idag.. Så man kunde träffa alla o greja me de saker man behöver..
Menmen, får se när jag vågar mig dit:P Kanske inte blir förrän nyår :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0