27 drasser

Idag började min dag med att jag tog mig till Göteborg för att gå på kunskap och framtids mässan..
Massa information, väskor, godis m.m.

Jag blev lurad, på hela 40 kronor! "Det går inte att betala med hundrakort på tåget, man måste köpa biljett"  Jomenvisst, när jag går på så det första jag ser är en apparat för 100-kort :S Tack för den!

Efter mässan åkte jag till UA för att möta upp Pontus och sedan åka till Trollhättan..
Där hämtade vi min underbara fina klänning som jag ska ha på studenten :D
Åååh, jag är så förtjust och helnöd med den :D love it :D

Blev ingen bowling idag som vi hade tänkt utan det får bli till morgondagen efter Öppet Hus :D
Sugen på att följa med så kom o säg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0