happy days..




Jaha, då har man fått tag i körkortstillståndet igen ;)
en liten miss i letandet gjorde mig helt galen, men nu är de upphittat :D
Har även vart på möte för att kunna sälja fyrverkerier.
Ganska mycket info så jag hoppas säljandet kommer att gå bra :)
Är ni sugna på att köpa utav mig så hör av er :)
Har dvd + informationsblad om vad man kan handla för nått o så har man allt klart innan jul o slipper tänka på att köpa fyrverkerier till nyår sen :D erkänn smart va? :D

Nej, plugg är det som gäller för mej nu.. seegt som fan o jag hatar att plugga!
Men har ju ett prov o en prövning imorn så man måste ju ligga i..
Seeegt, jag hatar engelska o ekonomi är la inte heller så kul men kan ju va bra i framtiden..
Lär mig ju hur man ska spara på bästa sätt iaf ;)

Jag längtar till studenten.. ca ½ år kvar bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0