i can feel it

seven months with my baby today :)

jag älskar honom, oja att jag älskar honom.

kommer ihåg början som igår..
prillans fest i januari där han kom fram och krama mig och fråga hur det var..
hur han log och höll mig hårt o länge i handen när prillan presentera mig för folk..
gg i mars efter att jag fyllt 18 då han hälsade med "high five" och vi satte oss vid baren och börja prata en del..
vi dansade ett gäng och han dansade så bra, ville ha med mig hem så att jag kunde låna hans smink..
haha, charmknutte är du allt ;)
de tog några dar men sen fick vi kontakt via bdb, vidare till msn o sms..
efter 2-3 dar började vi träffas lite smått, sen sov vi över o du sa att vi var tillsammans till dina vänner..
åååh, lika underbar då som nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0