Ice cold.

Jag har haft en jättetrevlig helg denna helgen :)
Trots förkylning o feber har man klarat en hel del :)
Kom hem till Pontus i fredas o tog de lugnt, gjorde soppa med elin (ovanligt) för att sen åka till ljungskile till sara som fyllt år. Det var ganska skoj faktiskt förutom lite snedsteg men dom prata vi bort till gott :D
Åkte hem till Pontus o sov o hade världens konstigaste dröm, haha.

Jag hade fått körkort o körde en högerstyrd bil med Pontus klängande så man inte kunde köra ordentligt. Han hade fötterna helt slingrandes runt mina så jag kunde inte kontrollera gas, broms o koppling ordentligt. Kändes som att man satt fast o till slut krockade vi.


Då vaknade jag med en Pontus som håller fast mina ben på nått vänster precis som i drömmen ^^
Somnade om och kom in på en annan dröm..

Jag och Pontus kom till Ljungskile. Utanför stugan som festen var i stod 3 stycken utländska killar. Pontus börjar snacka med dom och helt plötsligt står han och strular med alla tre.. Jag helt chockad går in och pratar med Sara. Vi pratar massor och blir jättebra vänner.. Efter ett tag kommer Pontus in till oss och säger att jag kan väl sova hos Sara istället för att sova hos honom? Han vill ju gärna vara ensam och ha det mysigt med dessa killar han hittat för dom är mycket bättre än mig så det vore ju bra om jag sov hos henne..


Sen kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg mer :p Det här är som jag kommer ihåg drömmen nu men de kan hända att det var nått litet annorlunda, man kommer ju inte ihåg drömmar så bra efter ett tag ^^

På lördagen slappa vi med Ronny o Ragge innan vi åkte till Emil som fyllt 18 år.
Han hade fått en tatueringsmaskin och tatuera en banan o smiley på Pontus o en smiley på Tobbe.
Sen blev det tillbaks till Pontus för att bada tunna..

Söndag har bara vart slapp.. Frukost, The Green Mile, städa och packa för hemfärd..

Btw, Matte har riktigt cool bil o kör jättebra :D Glömde tyvärr kameran så har inga bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0