klagomålsbrunnen..

Nu känner jag att det är tid att jag får klaga lite...
Jag vill ha en riktigt snygg kropp med smala lår o goa stora bröst!
Men vrf ska jag ha ful äcklig kropp med tjocka feta lår o no boobies?! :S
Vart försvann mina så kallade bröst? Dom växte men har nu krympt till minismå som knappt räknas!
Jag vill ha tuttar för fan.. Hur gör man för att få större bröst?!
Låren kan man ju träna bort på nått sätt när man räknat ut hur dom blir mindre så de e ju inte så farligt..
Men vrf kan inte jag få en snygg kropp för som man kan tycka om?
Varför ska man vara så ful för o alltid påminnas om de när man ser alla attraktiva tjejer?
Då tänker man bara, fy fan va jag ser ut går det att gömma sig någonstans så ingen ser en?
Jag vill med vara söt och se bra ut och få höra det utav andra..
Men de lär la aldrig hända...

Kommentarer
Postat av: Zarah

Lilla gumman.. Du kan operera brösten, eller så kan du köpa tabletter..

Gå in på denna sidan http://www.sthlmcompany.com/se/grp/bustup-brostforstoring.php och kolla läget, tror du kommer gilla det :) Love you

2008-11-20 @ 01:00:01
URL: http://zarahlicious.blogg.se/
Postat av: Mia

Bra tips, min kompis testade dom där kapslarna! Faktiskt riktigt bra!

2008-11-20 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0