LIFE IS PRETTY

Glömde ju skriva in det att jag faktiskt var riktigt trevlig idag :)
Efter körlektionen skulle jag till banken för att se vart mina pengar helt mystisk försvunnit..
Inne på SEB står en tjej o pillar vid automaten o kollar sig runtomkring.
När jag kommer fram förklarar hon att hon är ganska synskadad o ser inte så mycket och undrar om jag kan hjälpa henne med att få ut rätt summa med pengar.
Inte lätt när man inte ser så bra och man dessutom fått byta bank o ska lära sig nya bankomater.
Jag kände mig riktigt snäll o trevlig när jag hjälpte henne med de och fick visa hur apparaten fungera o kolla öppettider :)


justjennii.blogg.se/cheer
glöm inte att spana in min cheer blogg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0