NY BLOGG!

Jag måste ju göra lite reklam för min nya blogg :D
http://justjennii.blogg.se/cheer
handlar om cheer helt enkelt :)
kanske lite bättre än denna eftersom jag inte skriver nått vettigt här :P haha ;)


Sen har jag även börjat kolla igenom högen med information från mässan i fredags..
Puh, det är ju jättemycket!
Men har ju fått svar på en utav mina frågor iaf, det är inte billigt att bli frisör :P
120 000 för en utbildning på ett halvår :O
då kan man lika gärna leka hemma och va egen frisör som nu :D
mycket billigare och roligare :D
sen är jag väl inte världsbäst på att få det jämnt därbak på mig själv ^^
men det är ju en helt annan femma, man lär sej ju efter ett tag :)
ser ju inte lika förjävligt nu som när jag började klippa mig själv :P

Kommentarer
Postat av: PernillaP

Kan inte jag få Linköpingsväskan? :D

2008-11-16 @ 20:42:47
URL: http://pernillap.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0