Slutproduktion, fas 2.

Jag heter Jennie och bor lite här och där beroende på vad jag känner för.

Mina föräldrar är skilda så jag har två familjer med sammanlagt fem syskon och en underbar systerson.
Jag har även sex katter och en hund och är djurrädd.

Förr åkte jag konståkning men slutade för några år sen på grund av knäskada. I framtiden kommer jag att ha någonting inom konståkningen att göra.

Jag älskar att pyssla, träna och mysiga hemmakvällar.

Ta vara på det du har, så länge du kan, för en dag försvinner det.



Ja, ungefär såhär ser min presentation om mig själv ut :)
Haha, inte världens bästa text men ändå :P
Fick inte chans att blogga igår men hade något jättebra att skriva..
Tror ni verkligen att jag kommer ihåg sånt idag? NEJ!
Haha, har så jävla dåligt minne så de finns inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0