Sms från mig o Pontus under Bike meet i våras

Titta på mig, jag är bäst för jag kan låta med min motorcykel och dansa runt min strippstång;)
Vill du följa med på en åktur? :P

Ajjemän, den är stor och rosa med blåa stjärnor på:)
Inget kan slå den förutom en pontus-snopp efter en dans med min stång ;)
Härligt att du vill med och känna på denna underbara känsla :)
Vem kan låta mest?
Det är du eller jag som vinner :)

Hehe jo klart de e ;)
puss på LUDDET I NAVELN hålfoten sitter på plats :)
åkerslog har inga fina kanter

Ja har faktiskt inte sett din sko:(
vart har du skaffat huset?
För jag kanske inte kan cykla imorn vem vet vart skåpet ska stå?
Knullat har nån gjort här
vart har du såret under benet på onsdag


Kommentarer
Postat av: Kit

Tack så mycket för kommentaren i bloggen =)

2008-11-17 @ 12:52:23
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/
Postat av: sandra

hejhej ... det har tagit mig så lång tid att förstå hur .. det är jätte svårt att förklara men kolla på google. leta upp sidan blogghjälp där visar dom jätte bra hur man gör :) puss!

ps. kul att du har blogg har inte sett det!

2008-11-17 @ 18:34:30
URL: http://sandrarogers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0