step aside

Jag har en känsla av att inte en jävel läser mina blogginlägg:P
Kanske är det för att folk tycker jag är tråkig?
Jag skriver ju trots allt inget intressant och mitt liv är väl inte så intressant heller..
Men det skiter jag i, huvudsaken är att jag får skriva av mig lite smått.

Vill bara berätta en liten sak som hände häromdan..
Vi sitter som vanligt ett litet gäng och äter i matsalen.
Plötsligt reser sig alla andra upp och går iväg, de är klara jag har lite kvar.
Jag sitter längst ut på bordet och ingen säger någonting när dom går.
Förutom sista tjejen som satt längst in som kläcker ur sig: "Förlåt, men vi måste skynda oss till matten"
Jag får ur mig: "Jag har också matte" Då bara ler hon och går vidare.
När alla försvunnit från matsalen hör jag Mathilde från bordet bakom:
"Jennie, kom och sitt här med oss så länge om du vill"
Det gjorde mig både rörd och glad. Det kom verkligen överraskande och var inget som jag förväntat mig..

Tack Mathilde :)

Kommentarer
Postat av: PernillaP

jag läser ;)

2008-11-15 @ 13:33:00
URL: http://pernillap.devote.se/
Postat av: Anonym

Haha, härligt att någon gör det ;)

2008-11-16 @ 16:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0