Vilken härlig dag :D

Åååh, vilken underbart härlig dag det har vart idag :)
Först skolan som kanske var lite seg o dra sig igenom, men det funka faktiskt riktigt bra :)
Känns så kul att börja med slutproduktionen även fast det är lite annorlunda udda dans i den :P
Haha, men va gör man? Kul kommer det bli :)
När skolan väl var slut stack man över till Agneberg för att hitta en engelska bok..
Haha, jag vet att det är lite sent men vafan, bättre sent än aldrig :P
har iaf 3 dar på mig att läsa ut den :)
Kommer nog allt gå om jag väl försöker :)
Väl i Trollhättan strövar man runt, snackar lite med MrP i telefon o kollar i affärer innan man ska iväg att övningsköra :)
Det gick riktigt bra idag och jag fick till och med beröm för att jag kunde den yttre säkerhetskontrollen och sakerna under huven ;)
 fick även tankat helt själv för första gången :D i
nget som ingår men vart tvungen eftersom bilen var tom på soppa..
Körningen gick helt finemang förutom att man höll på att krocka i en korsning..
Men som sagt, inte mitt fel att folk kör som idioter fast det är höger regeln!
Jag klara mig iaf ifrån alltihop, fick bara kärringstopp men de dör man ju inte av :P
Sen hem till mitt moder för att dra en snabbis på datan, käka o köra till träningen :)

HATAR HENNES BIL O ALLA IDIOTER SOM TUTAR NÄR HENNES BIL INTE VILL GÖRA SOM MAN SJÄLV VILL!

Ja, man kör iaf i vanlig ordning.
Får stopp vid ett rödljus och sen när det blir grönt så ska man försöka ta sig iväg.
Måste påpeka att det var en liten backe jag stod i med..
Bilen jag körde är helt cepe med koppling och dragläge så när jag försöker göra som jag brukar o rullar sakta iväg så tutar biljäveln bakom och jag trampar lite lätt på gasen o bilen dör.
Köraren i bilen bakom fortsätter tuta och sitter i sin biljävel o flinar?! Vafan flinar han åt?
Men tillslut kommer jag iaf iväg lite skumpandes och irriterad.
Vid nästa rödljus, tror ni inte att han är bakom mej då med? Jomenvisst!
Trögt o komma iväg där med o föraren sitter fof o flinar när jag kollar i backspegeln.
Men kom iväg precis innan de slår om så idiotjäveln får vänta tills nästa gång de blir grönt :D
Mahahahahha, lite skadeglädje fick jag.
Så sur som jag blir när folk håller på så!
Så kommer morsans tjat om att man ska va vän i trafiken o ta de lugnt..
Jaja, försöka kan man men sånt gör mej bara så irriterad.
Det hjälper inte att tuta, det gör bara föraren mer stressad o de går ännu dåligare för en då!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0