Full fräs!

Ja, just nu är de full fräs med marknader hit o dit o saker som ska skickas hit o dit :P
Jag far fram o tillbaka eller sitter på orust o pysslar.

För er som inte märkt att jag gjort en underblogg med lite provsmakning av mina produkter så kika gärna in på http://justjennii.blogg.se/jensproducts

Ligger väl inte så mycket ute nu men det kommer förhoppningsvis :)
De flesta saker är ute på olika marknader så lite svårt att ta kort o lägga upp.
Man var ju inte så smart att tänka på detta innan :P

Idag var jag och kikade på marknaden i Stenungsund en liten stund. Fick köpt ett litet startkit så håller på att virka ihop lite figurer =) lite skoj sådär :) Imorn ska jag på marknad i Henån och kolla in om det är något skoj där och hur det har gått med försäljningen av mina produkter.
Det känns som att det är marknader överallt nuförtiden.


Nee, nu ska jag sova :)

Heeej sveej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0