misunderstod

Jag vill ha dig ifred, förstår ni inte de?
Jag vill inte dela med mig..
Men vissa fattar tydligen trögare än andra..
Jag vill inte att småtjejer ska tafsa o flörta..
Jag vet inte hur du är tillbaka eftersom jag inte var med..
Men hoppas verkligen inte att de hänt nått o litar på dina ord..
Men orden "Småtjejerna på festen kunde ta bättre än dig" sitter fast i min hjärna..
Menade du verkligen de? eller va de bara nått du sa?
Va va de som hände egentligen?
Känns som det är massor som döljts o inte kommit fram..

Men jag litar på dej för att jag älskar dig.
Och jag tror på dina ord och hoppas dom är sanna..
Men ibland blir man faktiskt fundersam..
Speciellt när du sa att du skulle med halv elva bussen o sen säger att "dom" sa att den gick halv tolv..
Det verkar som om nått inte stämmer.. Vem sa de o vrf lyssna du inte på mig?
Utan tog den som "dom" sa så att du kom så sent..
fredag är ett mysterium asså som jag gärna vill reda ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0