Paus.

Jag har haft en paus från bloggandet..
Man orkar inte fast man vill eller så har man helt enkelt inte tid till det..
Jag har varken orkat eller hunnit..

Men nu så =)

Kan ju berätta lite om helgen =)
Fredagen börja segt me skola, hade även lektion i konståkning vilket gick åt helvete!
Hatar när folk vare sig lyssnar eller gör som man säger utan bara åker runt o leker för att de e bättre.
Va de jag som skulle ha lektion elle skulle dom leka? Jo jag skulle ha lektion!'
Men de e nått jag aldrig gör om igen, vilka idioter..

Sen på kvällen blev de förfest hos malin o sen bar de av til harrys.
Helt sinnesjuk kväll..
Resten av helgen tillbringades mest i soffan eller sängen, übertrött..

Är för övrigt fortfarande trött o de e ändå tisdag.. fattar inte varför jag är så trött o slö eller vrf jag inte kan sova hela nätter =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0