Äntligen!

Äntligen har jag kommit in på bloggen! =)
Har inte velat funka sen jag skrev sist typ^^
Tråkigt när man väl känner för att blogga..

Igår tog jag lite sovmorgon, pallar inte långa håltimmar..
Så åkte in o började idrotten vid halv ett =)
Lite lagom jobbig kanske, eller nej, det var stretching o massa tjejsnack om allt o inget typ :P
Sen dags för engelskan där man ska diskutera en film, vilket jag sett ca 30-40 min på o inte fattat ett piss.
De jag vet är att det var en psykiskt störd man som suttit inne på instution i typ 10 år o sen kom ut för att ta tillbaka sin fru från hennes nya man. Mamman lämnar asså hennes nya man OCH 3 ungar för denne som vart psykiskt sjuk. Helt stört.

Hem till Pontus lite grann för att hämta nått jag då glömt av så de blev bara lite slapp för att sedan dra in till UA.
Så med Pontus, Majje, Erik, Jori och Bråten drog  vi en donken för att sedan dra en Cheers.
Härligt skoj =) Senare kom även Alexandra, Carro o Mario. Jesper hade glömt sitt legg på Orust så han, Emil o Markus hade fått åka tillbaka dit för att senare komma o joina oss =) Riktigt rolig kväll o ja va glad hela kvällen :)
Pontus spela bort 600 spänn och blev tydligen ett span för en röhårig tjej (tur att jag inte såg när hon höll på för då hade de inte vart en lika rolig kväll o ja hade inte vart så jävla glad, utan fick reda på de på bussen hem istället)

Du röhåriga tjejen, jag säger bara HA HA, han är min o du kommer inte få nått av han :D
Otur bara att han tyckte de va ett sånt tillfälle han skulle vart singel... =/
Menmen, han är kvar o ja e supernöjd :D

Idag har bara blitt en slapp dag o alla planer sprack totalt..
Sola,bada,bio o krogen.. Inte nått blev de:P
Men de får bli en annan gång för nu ska vi göra de :D

Imorn blir de förhoppningsvis sol o bad iaf :)

Gonatt gott folk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0