Keep on smiling..

Hej och välkomna till denna underbara skola som luktar skit varje dag!
Åååh, jag hatar det jävla pisshelvetet!
Längtar som fan tills det är över, så man slipper allting..
Orkar snart inte längre, funderar på att hoppa av men onödigt nu sista terminen..
Men va ska man göra?
Har sådan ångest varje gång jag går till skolan o vill bara därifrån så fort som möjligt,..
Inte bättre är det att man känner att man inte passar in där..
Alla tjatar hela tiden om hur tajta alla är o hur kul det är o bla bla bla..
Att säga ordet alla är väl lite och ta i..

Det känns som att man bara är i vägen och att alla bara låtsas..
Man ser hur kul alla har det, men är inte delaktig..
Det känns som om alla låtsas att dom bryr sig och kanske pratar lite med en fast dom egentligen inte vill..
Man är bara ivägen för dom och alla blir glada så fort jag försvinner..

Det kanske inte är så, men det känns så iaf..
Att man är någon som ingen egentligen tycker om eller vill ha något att göra med..

Därför drar jag mig undan, till Pontus eller Alex, oftast båda två samtidigt..
Det känns bra, som att dom verkligen tycker att det är okej att jag är där..
Tack Östrabo Y för att jag har min tillflykt dit till ett gäng med underbara människor som verkligen får in en i gemenskapen o som man har roligt med.. Ni ger mig allt som jag saknar i min klass :D <3

Men jag försöker ändå.. Så gott de går men oftast försvinner man o de känns skönt men illa ändå..
Men vad gör man?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lite onödigt skrivet tycker jag, vi tycker inte illa om dig på något sätt men man måste ju försöka, du också.. inte lätt när du knappt är i skolan. Ja känner mig också utanför innemellan, exakt samma känsla. Ingen vill ha mig där, jag är bara ivägen. Men man för faktiskt försöka ta för sig lite, fråga om man kan hänga med.. eller liknande.

2009-01-26 @ 19:02:55
URL: http://jassiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0