Oooont!

Fy fan va ont det gjorde!
Var iväg för att ta bort fläcken på ryggen o leverfläcken på sidan..
Ritkigt käck o trevlig läkare, haha han tyckte inte om sprutor alls:P
Så han var ganska förstående när jag sa att jag var rädd =)
Menmen, ryggen gick ganska bra, stack lite bara o sen blev jag jättevarm :P
Sen när det gällde den i sidan så gjorde det megaont! Fyfan säger jag bara!
Har ju typ inget underhudsfett där så det var ju bara skinn o sen kom revbenen..
Gjorde så ont att jag låg o lipa ett tag :(
Sen så skulle han börja skära o sy o ha sej så kom han med
 "Oj, vad varm du är.. Är du så generad o nervös inför mej, haha" ;)
Nejfan, var bara meganervös o sen blev de 6 bedövningssprutor totalt :P
Lite skakis o yr blev man allt, låg o skaka hela tiden o prata med mej själv :P
Haha, tror inte sånt är bra för mej :P

Nu är jag gul av rengörningsskiten och omplåstrad så gott de går :P
Och bedövningen släppte när jag var påväg hem och jag höll på att svimma av smärtan..
Känner mig jättekonstig så nu ska jag bara vila upp mig i ett par dar..

Läketiden är på 3 månader..
3 jävla fucking månader tills jag får o kan röra mig som jag vill igen..
Nu ska man ta de lugnt o inte anstränga sig eller sträcka ut o hålla på där fläckarna satt..
De kommer bli svårt.. Hur fan gör jag då när jag dansar o tränar? =/
O så får man vänta på svar från labbet ifall de va nått fel på dom eller om de va helt normalt..
Men läkaren tyckte att de va jättebra att jag kolla upp o tog bort dom för de såg inte bra ut på ryggen ^^

Kommentarer
Postat av: Anna varuhuset HC :)

ohh jag vet PRECIS hur det känns.

Usch, jag fick 11 sprutor in i ryggen and it was NOT NICE AT ALL :(

Krya på dig vännen :) / Anna HC

2009-01-15 @ 23:10:39
URL: http://sessish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0