Pictures of you, pictures of me.

Ja, äntligen fick jag in bilderna på datorn :)
Har bara tatt mig nästan en månad att få in dom :P
Haha, det är inte lätt när man glömmer kameran :P
Hade ca 240 kort från helgen vi var hos Ida och firade henne, men fick radera en massa suddiga bilder så nu är där bara 170 typ :) Småhärliga kort där :D en massa på Neo, andra på oss :)

Idag var även första dagen i skolan efter lovet..
Usch o fy i helvete säger jag bara. Började ju inte bra direkt..
Vaknade och såg att de va snö, upp o tog på mig kläder, ut för att rulla i snön o göra en ängel =)
Dags att åka till skolan, glömmer väskan med allting hemma.
Jippie, tänker jag när jag kliver på bussen o kommer på de. Mens o utan tamponger o tabletter, illa de där..
Men vafan, skolsyster är la där så jag kan få saker av henne tänkte jag och kom ända till skolan o klara mig igenom engelskan där man kolla på film. Nej, ingen skolsyster så jag fick lite panik. Hade varken råd eller lust att köpa de där utan gick upp på rasten o snacka me pontus, emil o alex<3 m.fl om helgen bland annat.
MENSVÄRK! inte mysigt alls. Gick ner till bussen, in på Rubb o Stubb o hitta en asfräck lampa för att sedan åka hem, ta tabletter, fixa tampong o sooova en stund :) Sen fick jag ryck o börja städa o tvätta o ha mej.
Efter ett tag tröttna jag, som vanligt, o fastnade härvid datorn o me boken 14 år till salu.

Nej nu ska jag kolla igenom alla kort jag lagt in på datan o sen sova :)
Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0